Nagy pornó körkép - avagy mire izgultunk 2017-ben?

Mint minden évben, a PornHub idén januárban is publikálta az előző év pornófogyasztási statisztikáit. Az egyik kedvenc év eleji olvasmányom szokott lenni, mindig okoz számomra pár áll-leesést és 1-2 vidám percet is. Ebből hoztam nektek pár ínyencséget!

A statisztikai anyag rögtön brutális adatokkal indít: 2017-ben 28,5 milliárd látogatója volt az oldalnak, akik 24,7 milliárd keresést hajtottak végre, ami 800 keresést jelent minden másodpercben. Ez egyébként megegyezik a McDonald's-ban másodpercenként eladott hamburgerek számával. Úgy tűnik, hogy minden szempontból nagy étvágyúak voltunk a tavalyi évben... 

Forrás: Shutterstock

2017-ben egyébként 595.482 órányi videóanyag került fel a pornóoldalra, ami nem kis teljesítmény, hiszen számoljuk csak ki: 68 évünkbe telne, hogy mindezt megnézzük. Aki vállalkozó szellemű, és nagyon sok ideje van, végülis kipróbálhatja, bár szerény meglátásom szerint már attól is elmenne a kedvem a szextől egy életre, ha csak 1 hónapig kellene minden nap pornót néznem.

De hagyjuk is a számokat, és térjünk rá a pikánsabb részekre!

Úgy tűnik, hogy a tavalyi esztendő a nők éve volt, ugyanis a nőknek szóló pornó ment a legnagyobbat. Egészen konkrétan 1400-szor gyakrabban kerestünk rá erre a kifejezésre, mint egy évvel korábban. A PornHub szexterapeutája ezt azzal magyarázza, hogy 2017-ben sok olyan esemény volt ("me too" kampány, Hillary Clinton a világ színpadán), ami erősítette a nők szexuális öntudatát. Kicsit azért erősnek érzem azt az állítást, hogy a nők elleni szexuális zaklatások közbeszédbe hozása miatt a nők felbátorítva érezték magukat, hogy nekik szóló pornót keressenek, de mindegy.

A tavalyi év pornós kereséseinek gyöngyszeme számomra a fidget spinner volt, szép számmal kerültek is fel meglepően kreatív amatőr videók a pornóoldalra. Lehet keresgélni, ha valaki vállalkozó szellemű!

A legnépszerűbb keresési szó persze - nem túl meglepő módon - a leszbikus volt, ami egyébként a kezdetek kezdetétől a férfiak első számú preferenciája a pornó világában. Világszerte átlagosan és Magyarországon is ez volt a leggyakrabban keresett kategória. A szakemberek szerint ez a kategória egyébként minden felhasználónak kedvez: a férfiak kiélhetik az édeshármas iránti vágyaikat, illetve a nők számára is kíváncsiságot okoz, és felfedezhetik szexualitásuk ezen részét kockázatok nélkül.

Forrás: Shutterstock

A biszexuális és leszbikus nők ezen preferenciáit meg talán nem kell magyarázni. Szintén népszerűségnek örvendtek még a hentai, MILF és mostohaanya, mostohatestvér keresések. A nőknek szóló pornókeresések növekedéséből az is következik, hogy a női látogatók száma is megnőtt, még pedig több, mint ezerszeresére.

  • A nők által kedvelt keresések toplistáját is a leszbikus szó vezeti, ezt követik az édeshármas, hentai, majd a durva szex és gangbang keresések.
  • A férfiak esetében a milf, mostohaanya, japán, hentai és anya keresőszavak szerepelnek a lista elején.

Beszéljünk egy kicsit az időzítésről is!

Úgy tűnik, hogy tavaly óta egy kicsit jobban megtanultuk késleltetni vágyaink beteljesülését: 23 másodperccel nőtt a látogatásonkénti átlagos tartózkodási idő az oldalon, 9 perc 59 másodpercre. A legtöbb ember az esti órákban néz pornót, de még mindig meglepően sokan néznek munkaidőben, amit igazából sosem értettem. Kinek jut eszébe sutyiban két meeting között az iroda sarkában vagy a vécén pornót nézni? Értem én, hogy stresszes a munka, de ennyire?

És kik indítottak be minket leginkább?

A leggyakrabban keresett celeb Kim Kardashian volt, őt követte a sorban Selena Gomez. A filmkarakterek közül egyértelműen a képregényhősök vezetik a listát: Harley Quinn, Wonder Woman és Batman szerepelnek a lista elején.

Úgy tűnik, hogy azért vannak olyan események is, amik nagyon nem tesznek jót a PornHub forgalmának, ezek pedig nem mások, mint a sportesemények. A statisztikák azt is bebizonyították, hogy:

  • a Super Bowl alatt például 24%-kal lecsökkent a látogatások száma az Egyesült Államokban
  • hasonló mintázat mutatkozott Európában az UEFA Bajnokok Ligája alatt, akkor 7-18%-kal csökkent a látogatottság az európai országokban

Hát... Ez alapján úgy tűnik, hogy a sport még mindig jobban érdekli a férfiakat, mint a szex. Ezzel nehéz felvenni a versenyt, hölgyeim!

  • Ezen kívül karácsony és újév környékén is nagyon lecsökkent az oldal forgalma: szenteste 29, Szilveszterkor 37%-kal.

Azért jó tudni, hogy még van, ami szent!

Hát ezek voltak számomra a 2017-es statisztika legizgalmasabb pontjai, remélem, élveztétek a beszámolót. Számotokra melyik volt a legmeglepőbb adat?

Nyitókép: Shutterstock

    Ezt olvastad már?